воскресенье, 11 апреля 2021 г.

12.04.21 Р.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Ірина Адріанова, Міра для часу
 Підручник с 66
Читати текст, розуміти прочитане. Дати відповіді на запитання:
Які міри часу ви знаєте?
Як Сонце і Місяць допомогли людині вимірювати час?
Навіщо потрібно вимірювати час?
Коли починався новий рік в давнину?
Коли з*явився перший календар?

МАТЕМАТИКА

Таблиця ділення на 6.

Користуючись конспектом уроку ( конспект додається нижче) зробити всі завдання, які є в конспекті письмово та усно.

Тема. Таблиця ділення на 6.

Мета: ознайомити учнів з таблицею ділення на 6; формувати вміння розв'язувати задачі і приклади, що включають ділення на 6; удосконалювати навички творчої роботи над задачею; розвивати обчислювальні навички, пізнавальну активність, логічне мислення, математичне мовлення; виховувати уважність.

Обладнання. Казкові герої казки «Колобок»; числа.

Хід уроку

I.                  ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Девіз уроку:  «Математику тому вивчати слід, що вона розум до ладу

                              приводить».

Як ви розумієте ці слова? (на уроках математики розв’язуємо задачі, приклади, рівняння,  працюємо з виразами. Щоб правильно виконувати ці нелегкі завдання, потрібно думати, тобто розум до ладу приводити).

Спланувати роботу на уроці допоможуть герої відомої казки. 

                  Відгадайте якої.

    Я – клубочок не простий.

    Я – клубочок чарівний.

    Я тобі допоможу

    І дорогу покажу.

    Я від діда утік.

    Ти тепер за мною йди

    й завдання свої знайди.

 То яка це казка? (відповідь дітей)

      - Спланувати роботу на уроці допоможуть герої улюбленої казки.

            (На дошці малюнки казкових героїв).

    План роботи на уроці.

 1. Колобок – підготував усний рахунок.

 2. Зайчик – хвилинку каліграфії та математичний диктант.

 3. Вовк – таблицю множення на 6.

 4. Ведмідь – роботу в групі.

 5. Лисичка – задачі.

 6. Дід та баба – самостійну роботу.

ІІ. Актуалізація опорних знань. Повторення вивченого.

 1. Усний рахунок.

    а) Кожне з чисел 6, 7, 8 збільш у 6 разів.

    б) Числа 12, 16, 24 зменш у 4 рази.

 2. Записаний на дошці вираз прочитайте різними способами.(учні працюють біля дошки)

      6 ∙ 3 = 18

   - Скласти приклади на ділення.

        (18 : 3 = 6;  18 : 6 = 3)

3.Хвилинка каліграфії( письмово)

— Випишіть з ряду чисел тільки ті, що є відповідями таблиці множення на 6.

8; 12; 14; 18; 21; 24; 26; 30; 34; 36; 42; 48; 54; 56.

 4. Математичний диктант.( письмово)

 - Записати лише відповіді.

 - Знайдіть добуток чисел 4 і 6; 4 і 5; 6 і 5.

 - 4 збільшити у 4 рази;  12 зменш у 3 рази;  15 зменш у 5 разів;                                

    знайти частку чисел 24 і 4.

    (перевірка за записом на дошці: 24, 20, 30, 16, 4, 3, 6).

 - Назвати числа в порядку зростання та спадання.

Ми виконали завдання, які для нас підготували колобок і зайчик.

ІІІ. Оголошення теми уроку

ІV. Мотивація навчальної діяльності. Постановка і розв’язування  навчальної проблеми.

    1. Робота в групі.( усно)

 - Порадитися і з ряду чисел записаних на дошці виписати ті, що діляться на 6.

       12,  24,  35,  42,  56,  18,  30,  39,  48,  36,  22,  54.

  (Діти фломастерами на аркушах виконують завдання і доводять чому саме ці числа виписали).

 Кому важко було виконувати завдання?

    - Чому?

    - Отже, нам потрібно скласти таблицю ділення на 6.

    - Подумайте, що ж для цього потрібно зробити.

 (Так, пригадати таблицю множення на 6).

 2. Складання таблиці ділення на 6.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

1. Робота з підручником с.113

 Завдання 1 -2 - 3 ( усно)

Завдання 4( 1, 4) ( письмово)

2. Творча робота над задачею.

 а) Задача 5(1)  ( письмово)

    Скласти і розв’язати задачу за малюнком.

V. Узагальнення й систематизація знань учнів.

 Робота над задачами ( усно)

1) Теслярі розпиляли колоду завдовжки 12 м на 6 однакових частин.

Яка довжина кожної частини? (12 : 6 = 2)

Скільки розпилювань зроблено? (5)

2) Учень вирізав з паперу 4 квадрати, 6 кругів, а трикутників — у 3 рази більше, ніж кругів. Скільки всього многокутників вирізав учень?

 VІ. Підведення підсумків. Рефлексія.

    Метод «Незакінчене речення».

 На уроці повторили…

 

 


УКРАЇНСЬКА МОВА

Вивчаємо календар.
Підручник с. 67, завдання 1 ( усно). Розглянути календар і дати повну відповідь на кожне запитання. 
Наприклад:
1. Скільки днів у місяці?
У травні місяці 31 день. і т. д.

https://www.youtube.com/watch?v=0e7X3frDlQI
Завдання 4, 5 ( письмово)

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухливі ігри на свіжому повітрі.



Комментариев нет:

Отправить комментарий