воскресенье, 1 ноября 2020 г.

Конспекти уроку ЯДС, української мови ( читання), математики.

 

Тема уроку 65: Межі особистого простору [52; 33]

Орієнтовні проблемні/дослідницькі запитання: Які межі мого особистого простору?

Очікувані результати: 2 СЗО 2-1.2-3 демонструє відсторонення від неприйнятних дотиків з боку інших людей; повідомляє про це дорослих, яким довіряє;

Ключові поняття: межі особистого простору

Обладнання і матеріали: зошит, підручник, інтерактивна дошка/ смартфони, сантиметрова стрічка.

Орієнтовна технологічна карта

Вид діяльності

Примітка/інше

1

Погода сьогодні.

Обговорення та запис  в зошит стану погоди с.33

 

2

Фронтальна робота. Робота в групах

Завдання 1 підручника.

З’ясування значень слів територія, межа, кордон, своя територія, чужа територія.

За потреби звертаємося до тлумачного словника.

n  Які території ви можете назвати своїми? (наприклад, моя кімната, квартира, школа, мвсто/село, Україна…)

2. Читання слів Європа, Всесвіт, село та ін. т.

Складання карт асоціацій (на дошці – діти називають, що вони уявляють, коли чують ці слова, а хтось записує – слово зі стрілками; або в групах розподіляють слова, складають карти і демонструють класу).

Завдання 1 зошита

 

3

Робота з підручником на сторінці 52

Читання тексту до слів «Що робити?» і визначення Межі особистого простору.

n  Поясніть своїми словами, що таке межі особистого простору.

Обговорення малюнка.

n  Хто на малюнку порушує чужий особистий простір? Чому ви так думаєте?

n  Що відчувають люди, якщо порушують межі їхнього особистого простору?

n  Що ви робите, якщо порушують ваш особистий простір?

Читання порад «Що робити?»

Важливо донести до дітей, що не можна терпіти порушення особистого простору, не потрібно соромитися говорити, якщо почуваєшся незручно.

 

4

Індивідуальна робота в зошиті на сторінці 33 завдання 2.

 

5

Робота з підручником на сторінці 53

1. Читання тексту.

2. Обговорення схеми.

Важливо донести до дітей, що всі решта людей, які не зазначені на схемі, -- незнайомці.

 

6

Індивідуальна робота в зошиті на сторінці 33 вправи 3,4.

 

7

Робота з інтерактивною дошкою або смартфоном

Завдання: пригадай, які межі особистого простору ти маєш. Познач їх на картинці.

https://learningapps.org/display?v=pdkzbfe8c19

Межі особистого простору.png

8

Робота в парах

За допомогою сантиметра і нитки або стрічки відміряйте відстані, позначені на схемі. Постарайтесь запам’ятати ці відстані.

 

 

9

Розігрування ситуацій

Учні розігрують різні життєві ситуації, у яких порушено/дотримано межі особистого простору і пояснюють ситуації.

Рекомендовано підготувати описи ситуацій

 

 Тема уроку: Сашко Дерманський. Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська (с. 50)

Уважно читаємо. Виділяємо частини в тексті-розповіді. Складаємо характеристику персонажів твору. Описуємо місце дії. Визначаємо роль опису в тексті-розповіді.

 

Очікувані результати: 2 МОВ 2-2.1-2 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; 2 МОВ 2-2.1-3 ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння; 2 МОВ 2-2.1-4 розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; 2 МОВ 2-2.1-5 знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту; 2 МОВ 1-1.6-5 підтримує аргументами власні думки або спростовує їх; 2 МОВ 2-2.2-4 пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду; 2 МОВ 2-2.3-1 розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; 2 МОВ 2-2.3-2 зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом; 2 МОВ 2-2.7-2 читає за ролями фрагменти літературного твору; 2 МОВ 3-3.1-4 записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються

Перевіряю себе1:

§  Я вмію уважно читати і відповідати на запитання за текстом.

§  Я вчуся виділяти частини в тексті.

§  Я вчуся характеризувати персонажів твору.

§  Я вмію знаходити опис у тексті-розповіді.

Ключові/нові слова:

авторська казка; місце дії; опис; розповідь; характеристика персонажів

 

Матеріали та обладнання:

§  Підручник і зошит  [50; 38]

§  презентація до уроку;

§  інтерактивна дошка/проектор;

 

 

 

1

• • •2

 

І. Колективна робота.

1. Читання уривку з повісті вчителем/слухання аудіо (див. електронний додаток або перший слайд презентації) – перша частина.

n  Ви почули зачин, основну частину чи кінцівку повісті? Чому ви так думаєте?

n  Про що ви дізналися із зачину?

 

2. Словникова робота (повітка, трухляве гілля, оселя, мугикає, помешкання, фантазер і мрійник, шкарубкий стовбур).

 

Повітка 1. Господарське приміщення для утримання домашніх тварин або зберігання сільськогосподарського реманенту та різного майна. 2. Покрівля на опорах для захисту від сонця, дощу і т. ін.; накриття.

Трухлявий. Крихкий, ламкий від давності, вологи.

Оселя. Помешкання, житло.

Мугикати. Стиха, невиразно наспівувати.

Шкарубкий. Який має нерівну, шорстку поверхню.

3. Демонстрація обкладинок (презентація)

2

• • •

Підготовка до правильного читання

І етап

Варіант 1

Прочитати мовчки 1 і 2 абзаци. Знайти багатоскладові слова (переконаний, гілляччям, заклопотана, хозяйновита, романтичний, колорадський, картоплинням, грудочкою, дивовижної, намагається...)

 

Варіант 2

Працюють з учителем. Читають 1 і 2 абзац плавно, дочитують закінчення, не пропускають букв.

 

Перевірка першого варіанта. Гра “Луна”.

 

 

Підготовка до свідомого читання.

3

•  •

• • •

ІІ етап

Варіант 1

Мовчки прочитати текст і знайти 1) імена персонажів (вуж Онисько, жабка Одарочка та ін.); 2) слова, які описують, місце дії (город, гілля, галуззя, затінок, рослина та ін.).

Варіант 2

Пошепки прочитати третій абзац з допомогою вчителя. Готуватись до переказування.

 

Перевірка першого варіанта

 

Підготовка до виразного читання.

4

• •

 

 

 

• • •

 

ІІІ етап

Варіант 1

Прогляньте текст і подумайте, якою інтонацією передасте своє ставлення до прочитаного (початок тексту читати спокійно, про мешканців Ониськового кубельця читати з повагою, про Ониська – мрійливо).

 

Варіант 2

З допомогою вчителя знайти в тексті слова, які спонукають до читання з ніжністю до сусідів Ониська (жабка, мишка, хробачок Кузя, травичка, скрипочка).

Перевірка всіх завдань.

5

 

• • •

Спільна робота

 

Читання тексту “ланцюжком”.

 

6

Місце дії оповідання

n  Де відбувається дія оповідання? Уявіть, що ви там перебуваєте. Що ви бачите?

n  Знайдіть опис дивовижної рослини. Про яку рослину, на вашу думку, йдеться?

n  Обговорення ілюстрацій (презентація)

 

Характеристика персонажів повісті

n  Назвіть персонажів оповідання. Прочитайте, що про них розповідається в повісті. Хто вони? Які вони?

n  Як ставиться автор до мешканців городу? Чому ви так думаєте?

Завдання 1 зошита (або див. роздруківку)

7

• • •

 

 

Домашнє завдання

Завдання 2 зошита (або див. роздруківку)

Виразно читати уривок з повісті (с. 50)

8

 

Підсумок

Учитель показує учням останній кадр презентації, де записано критерії, за якими кожен учень перевіряє результати своєї роботи на уроці.

 

 Тема. ЧОТИРИКУТНИКИ

Мета. Учити розрізняти чотирикутники за їх істотними ознаками і будувати в зошиті за заданими розмірами.

Підручник — с. 45-46 , робочий зошит № 1 — с. 36

Хід уроку

І. Актуалізація опорних знань

Завдання 1 підручника. Навести приклади предметів, що оточують, які мають чотирикутну форму.

ІІ. Сприймання нового матеріалу 
А. Завдання 2 підручника. Практичне ознайомлення з прямокутником і квадратом. Колективна робота. Виміряти довжини всіх сторін чотирикутників і записати їх у зошит. Зробити  висновок.

Б. Робота в парі. Завдання 3 підручника.

ІІІ. Усвідомлення нового матеріалу

а) математичний диктант для виокремлення варіантів:

·         Доповніть твердження: 

Чотирикутник, у якого всі кути прямі, — це … .

Прямокутник, у якого всі сторони рівні, — це … .

б) групова робота:  поетапне виконання диференційованих завдань для двох варіантів. Завдання 4 підручника.

Етап 1-й

В-1. Самостійно побудувати прямокутник зі сторонами 3 см і  2 см.

В-2. Колективно побудувати прямокутник зі стороною 2 см. Використати підказку.

На цьому етапі учням всього класу пропонуємо завдання 9 «з колючкою» підручника.

Перевірка завдань 1-го варіанта. Учні пояснюють, як будували прямокутник із заданими сторонами. Слухають усі.

 Етап 2-й

В-1. Виконати ускладнене завдання, коли невідома довжина другої сторони прямокутника.  

В-2. Колективно пояснити, як будувати прямокутник в зошиті. Самостійно побудувати прямокутник зі сторонами 4 см і 2 см (без підказок).

Перевірка завдань. Слухають усі.

Етап 3-й

В-1. Дібрати числові дані для сторін прямокутника і самостійно його побудувати.

В-2. Самостійно побудувати прямокутник ABCD зі сторонами 5 см і 3 см.

Перевірка всіх завдань. Перевірити логічне завдання 9 підручника.

в) Робота в парі. Завдання 5 підручника.


 

IV. Закріплення вивченого

Працюємо в «Робочому зошиті» (с. 36) або з роздруківками, підготовленими вчителем.

V. Підсумки уроку. Рефлексія

·         Як називаємо чотирикутник, у якого всі кути прямі?

·         Як називаємо прямокутник, у якого всі сторони рівні?

·         Чи відрізняється квадрат від прямокутника?

  VІ. Домашнє завдання

Побудувати в зошиті в клітинку 2 чотирикутника: прямокутник зі сторонами 3 см і
2 см; квадрат зі стороною 4 см. Побудовані фігури назвати буквами латинського алфавіту.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий