воскресенье, 1 ноября 2020 г.

Конспект уроку української мови.

 

 Тема уроку: Слова з подовженим м’яким приголосним звуком. Складання тексту з частин

Вчимося добирати речення до малюнків. Складаємо текст з частин. Дізнаємося, що подовжений м’який приголосний звук позначається на письмі двома однаковими буквами. Правильно вимовляємо слова з м’яким подовженим приголосним звуком

Очікувані результати: 2 МОВ 3-3.1-4 записує окремі слова та речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі, а також слів, які пишуться так, як вимовляються; 2 МОВ 1-1.6-1 підтримує й ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення; 2 МОВ 1-1.6-5 підтримує аргументами власні думки або спростовує їх

Перевіряю себе1:

§  Я вмію добирати речення до малюнків.

§  Я вчуся складати текст з частин.

§  Я правильно вимовляю слова з м’яким подовженим приголосним звуком

§  Я знаю, що м’який подовжений приголосний звук позначається двома однаковими буквами.

Ключові/нові слова:

Звук, буква, подовжений м’який приголосний звук

Матеріали та обладнання:

§  підручник, зошит [52; 39];

§  презентація до уроку;

§  інтерактивна дошка/проектор.

 

1

• • •2

Перевірка домашнього завдання

2

• •

Колективна робота/робота в парах з малюнками

Складання тексту з частин

Завдання 1 підручника (с. 52)

n  Розгляньте малюнки. Що на них зображено?

n  Мовчки прочитайте чотири групи речень після малюнків.

n  Доберіть речення до кожного малюнка. Прочитайте речення так, щоб вийшов текст.

n  Звідки ви отримали більше інформації – з тексту чи з малюнків?

n   

Завдання 2 підручника

n  Дайте відповідь на запитання повними реченнями. Шукайте відповіді в тексті.

3

• •

 

 

• • •

Робота над темою уроку

1.      Завдання 3 підручника

n  Знайдіть у тексті вправи 1 виділені слова. Спишіть їх.

n  Порівняйте вимову і написання.

n  Які звуки вимовляємо подовжено? Як ми їх позначаємо на письмі?

n  Підкресліть букви, якими позначено м’які подовжені приголосні звуки.

2.      Читання правила в фігурних дужках.

3.      Завдання 4 підручника

n  Прочитайте пари слів. Зверніть увагу на вимову звуків, позначених виділеними буквами.

n  Спишіть слова з м’якими подовженими приголосними звуками. Підкресліть букви, якими їх позначено.

n  Визначте кількість звуків і букв у слові суддя. Чому у слові більше букв, ніж звуків?

4.      Завдання 1 зошита (с. 39) (або див. презентацію) – виконується з коментуванням.

4

 

Домашнє завдання

Завдання 5 підручника.

5

Підсумок уроку

Учитель показує учням останній кадр презентації, де записано критерії, за якими кожен перевіряє результати своєї роботи на уроці.

 

 


Комментариев нет:

Отправить комментарий