Вчимося добирати
речення до малюнків. Складаємо текст з частин. Дізнаємося, що подовжений м’який
приголосний звук позначається на письмі двома однаковими буквами. Правильно
вимовляємо слова з м’яким подовженим приголосним звуком
Очікувані результати: 2 МОВ 3-3.1-4 записує окремі слова та
речення, дотримуючись опрацьованих правил щодо оформлення речення на письмі,
а також слів, які пишуться так, як вимовляються; 2 МОВ 1-1.6-1 підтримує й
ініціює діалог на теми, які викликають зацікавлення; 2 МОВ 1-1.6-5 підтримує
аргументами власні думки або спростовує їх |
||
Перевіряю себе1: § Я вмію добирати речення до малюнків. § Я вчуся складати текст з частин. § Я правильно вимовляю слова з м’яким
подовженим приголосним звуком § Я знаю, що м’який подовжений приголосний
звук позначається двома однаковими буквами. |
Ключові/нові слова: Звук, буква, подовжений
м’який приголосний звук |
Матеріали та обладнання: § підручник, зошит [52; 39]; § презентація до уроку; § інтерактивна дошка/проектор. |
1 • • •2 |
Перевірка
домашнього завдання |
2 • • |
Колективна
робота/робота в парах з малюнками Складання
тексту з частин Завдання
1
підручника (с. 52) n
Розгляньте малюнки. Що на них зображено? n
Мовчки прочитайте чотири групи речень після малюнків. n
Доберіть речення до кожного малюнка. Прочитайте речення так, щоб
вийшов текст. n
Звідки ви отримали більше інформації – з тексту чи з малюнків? n Завдання
2
підручника n
Дайте відповідь на запитання повними реченнями. Шукайте
відповіді в тексті. |
3 • •
• • • |
Робота над
темою уроку 1.
Завдання 3 підручника n
Знайдіть у тексті вправи 1 виділені слова. Спишіть їх. n
Порівняйте вимову і написання. n
Які звуки вимовляємо подовжено? Як ми їх
позначаємо на письмі? n
Підкресліть букви, якими позначено м’які подовжені приголосні
звуки. 2.
Читання правила в фігурних дужках. 3.
Завдання 4 підручника n
Прочитайте пари слів. Зверніть увагу на вимову звуків,
позначених виділеними буквами. n
Спишіть слова з м’якими
подовженими приголосними звуками. Підкресліть букви, якими їх позначено. n
Визначте кількість звуків і букв у слові суддя. Чому у слові більше букв, ніж звуків? 4.
Завдання 1 зошита (с. 39) (або див. презентацію) – виконується з коментуванням. |
4
|
Домашнє
завдання Завдання 5 підручника. |
5 • |
Підсумок
уроку Учитель показує учням
останній кадр презентації, де записано критерії, за якими кожен перевіряє
результати своєї роботи на уроці. |
Комментариев нет:
Отправить комментарий