воскресенье, 4 апреля 2021 г.

 

05.04.21 р.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Записуємо рецепти. Використовуємо дієслова у різних формах.

Підручник с.60. завдання 1- 2 ( письмово), завдання 3 – 4 ( усно), завдання 5

 ( письмово). Записати рецепт страви за вибором із картинок, що внизу.










МАТЕМАТИКА

Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів.

Користуючись конспектом уроку ( конспект додається нижче) зробити всі завдання, які є в конспекті письмово та усно.

Тема. Складання таблиці множення числа 6. Знаходження значень виразів.

Мета: ознайомити учнів із таблицею множення числа 6; формувати вміння розв'язувати задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, сформульовані у непрямій формі; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, математичне мовлення, творчі здібності; виховувати уважність.

Обладнання: картки для самостійної роботи, малюнки із зображенням героїв мультику, конверти із завданням, роботи, сигнальні блокноти.

                                                 Хід  уроку

І. Організація класу

- Діти, ви з нетерпінням чекали вихідних. Сьогодні, ми проведемо цікавий урок з Матроскіним та Шариком.

II. Контроль, корекція і закріплення знань

1.Усний рахунок

Матроскін і Шарик засперечалися, хто буде командиром їхньої подорожі. Домовилися, хто перший розв’яже приклади той і командир (клас поділяється на дві команди: І варіант – команда Матроскіна,  ІІ варіант – команда Шарика).

Гра «Заповни таблицю» ( усно)

1-й множник

4

 

3

5

2

2-й множник

5

8

 

9

 

Добуток

 

40

27

 

18

(повторення зв’язку між компонентами дій).

-         Ви всі молодці, але Шарик і Матроскін вирішили, що перемагає дружба і тому робити все будуть разом. Вони домовилися зустрітися вранці у неділю і разом погуляти.

         Шарик, мав зайти за Матроскіним і хотів йому подзвонити, але забув номер телефону. Допоможемо?

1.     Математичний диктант( письмово). Скласти приклади і вирахувати. Наприклад: 2*9 – 6 = 12 і т.д.                   

*    Знайти різницю добутку 2 і 9 і числа 6;     12

*    20 збільшити на частку чисел 45 і 5;          29

*    Від 40 відняти добуток чисел 3 і 7;            19

*    5 помножити на частку чисел 24 і 4.          30

Який номер телефону у Матроскіна?

12 – 29 – 19 – 30.

Правильно. Молодці.

 ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

Ось нарешті вони і зустрілися, та вирішили поїхати на автобусі до села, за яким ліс, річка, щоб помилуватися весняною природою.

Але водій хоче перевірити чи вміють вони рахувати. Допоможемо їм?

Учні повторюють про значення числа у таблиці множенні:

-         перше число показує яке число беремо;

-         друге – скільки разів його беремо;

-         третє – добуток.

Складання таблиці множення числа 6 ( усно)

6 + 6                                                                  6 2 = 12

6 + 6 + 6                                                            6 3 = 18

6 + 6 + 6 + 6                                                      6 4 = 24

6 + 6 + 6 + 6 + 6                                                6 5 = 30

6 + 6 + 6+ 6 + 6 + 6                                           6 6 = 36

6 + 6+ 6 + 6 + 6 + 6 + 6                                     6 7 = 42

6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6                              6 8 = 48

6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6 + 6                        6 9 = 54

Самостійна робота . ( письмово)

вирахувати

Поставити знаки «+»«-»

« •» « : »

Поставити знаки «+»«-»

« •» « : »

5 * 6 + 6

4 * 9 – 14

3 * 8 + 5

6 * 9 – 30

70 – 6 * 3

4 * 5 ? 5 = 25

6 * 3 ? 2 = 9

6 * 2 ? 9 = 21

45 : 5 ? 4 = 36

6 * 6 ? 4 ? 5 = 8

6    7    2 = 44

5    6    5 = 6

45  5    6 = 54

6    8    2 = 50

25    5    5 = 6

 


ІV. Фізкультхвилинка.

Із-за парт всі миттю встали,

Гарно спинки порівняли.

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Каблучками цок-цок.

І продовжимо урок.

 V. Розв’язування задач. ( усно)

1. Гра «Висока гірка».

Розв’язуємо задачі, усно, справитеся із завданням – то знайдете весняні квіти - первоцвіти разом з Матроскіним і Шариком.





ЗАДАЧІ: ( усно)

       Синові 4 роки, тато у 8 раз старший. Скільки років батькові?

         Сестрі 2 роки, брат у 6 раз старший. Скільки років брату?

          6 булочок коштують 54 копійки. Скільки копійок коштує одна булочка

          5 кг печива коштують 20 грн. Скільки гривень коштують 6 кг такого печива?

2.Задача ( письмово)

В акваріумі жило 15 морських коників, а рибок – у 3 рази менше. Скільки всього тваринок було в акваріумі?

VІ. Підсумок уроку.

Підсумок проводимо за допомогою технології «Мікрофон».

Матроскін і Шарик повертаються додому. В гарному настрої. Але незвичайним видом транспорту – на велосипедах їхали .  І міркували:

-   як ви гадаєте, чи виконали ми завдання, що ставили перед собою на початку уроку?

-    що нам допомогло опанувати важкий матеріал?

-   які труднощі виникали у вас упродовж уроку?

-   що ви порадите однокласникам для подолання таких труднощів?

     УКРАЇНСЬКА МОВА

    Складаємо рецепти.  

Підручник с. 61, завдання 4 - 5 ( усно).

Користуючись малюнками, що знаходяться внизу, складіть усно розповіді за всіма малюнками.  Запишіть одну розповідь " Як ми будемо готувати ..... "(Одна страва за вибором).





                                                                         

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.

Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Загальнорозвивальні вправи із малими м'ячами    Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухливі ігри на свіжому повітрі.







 

 

 

 

 

 

 


 


 



Комментариев нет:

Отправить комментарий