15.03.2021 р.
УКРАЇНСЬКА МОВА Юхим Чеповецький, Як я допомагаю Петрику робити уроки. Придумування іншого фіналу оповідання. с.48 -49, читати і придумати інший фінал до цього оповідання. с.49, завдання 2. 3, 4 ( усно), завдання 5, 6 ( письмово)
МАТЕМАТИКА Таблиця множення числа 5. с. 104, завдання 7, 8 ( письмово) РОЗВ'ЯЗАТИ ПРИКЛАДИ. ( зірочка - це знак множення) 84 - 5*9 - 17 = 43 + 4 * 8 - 70 = 90 - 5 * 7 +42 = 38 + 5 * 4 - 18 = 64+ 77 *0 + 36 = 32 + 64 * 1- 6 = 17 + 5 * 2 + 8 = ( 74 - 50) :4 *5 =
УКРАЇНСЬКА МОВА Окуляри на всі випадки. с. 50 - 51, читати. Завдання 1 -2 ( усно), завдання 3 - 4 ( письмово)
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу.ЗРВ з обручами. Високий старт, Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухливі ігри.
Тема уроку: «Як
я допомагаю Петрику робити уроки». Юхим Череповецький
(УРОК 45)
Очікувані результати: 2 МОВ 2-2.1-2 читає правильно та виразно
вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні
та інформаційні тексти) залежно від мети читання; 2 МОВ 2-2.1-3 ставить
запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння; 2 МОВ 2-2.1-4
розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; 2
МОВ 2-2.1-5 знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє
значення, виходячи з контексту; 2 МОВ 2-2.2-4 пояснює вчинки персонажів на
основі змісту тексту та власного досвіду; 2 МОВ 2-2.3-1 розповідає про свої
враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; 2 МОВ
2-2.3-2 зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним
емоційно-чуттєвим досвідом; |
||
Перевіряю себе1: § Я вмію читати правильно і виразно вголос. § Я можу відповісти на запитання до тексту. § Я можу розповісти про вчинки героїв твору. § Я вчуся переказувати текст за планом. |
Ключові/нові слова: Казка, реальний |
Матеріали та обладнання: § Підручник і зошит [48;31]; |
1 • • •2 |
Колективна робота 1. Вступна
бесіда. n Сьогодні
в познайомитеся з уривком із книжки Юхима Чеповецького. Цей письменник
народився 100 років тому в Києві (1919 р.). Він писав не тільки книжки, а й
сценарії для мультфільмів: «Пригоди капітана Врунгеля», «Доктор Айболить»,
«Івасик-Телесик», «Чарівник Ох» та ін. 2. Читання тексту вчителем та перевірка сприйняття.
n Чи сподобалося вам оповідання? Який настрій
після його слухання? n Хто з є оповідачем? Як ви здогадались? n Як називається книжка, уривок з якої ви
прослухали? (див. після оповідання). n Можемо здогадатися, як звати оповідача? n Чи про реальні події йдеться в оповіданні?
Що могло трапитися насправді, а що ні? n Щоб переконатися, що всі уважно слухали,
заповнимо карту оповідання – завдання
1 зошита. (завдання
виконується самостійно, можна користуватися підручником). |
|||||||||||||||
2
• • • |
Вправи для
підготовки до правильного, свідомого і виразного читання
На вибір вчителя: читання
за диктором, «блискавка», «наздожени речення», «сила дощику» (тихіше, голосніше,
голосно) та ін. – таким чином прочитати все оповідання. |
|||||||||||||||
3
• • • |
Вибіркове
читання Знайдіть у
тексті відповіді на запитання – зачитайте уривки. n Як Петрик починає робити уроки? n Якими виходили літери? n Як зробити фрукти в зошиті? n Куди влучила книжка? n Чому Мицику потемніло в очах?
|
|||||||||||||||
4 • • • • |
Робота по
варіантах
|
|||||||||||||||
5 • |
Домашнє
завдання Завдання 8 підручника. Підготуватися – завдання 1 підручника.
|
2• самостійна
робота
• • робота в
парах
• • • колективна
робота
Комментариев нет:
Отправить комментарий