воскресенье, 14 марта 2021 г.

 15.03.2021 р.

УКРАЇНСЬКА МОВА  Юхим Чеповецький, Як я допомагаю Петрику робити уроки. Придумування іншого фіналу оповідання. с.48 -49, читати і придумати інший фінал до цього оповідання.                   с.49, завдання 2. 3, 4 ( усно), завдання 5, 6 ( письмово)

МАТЕМАТИКА Таблиця множення числа 5. с. 104, завдання 7, 8 ( письмово)                                    РОЗВ'ЯЗАТИ ПРИКЛАДИ.  ( зірочка - це знак множення)                                                                    84 - 5*9 - 17 =             43 + 4 * 8 - 70 =         90 - 5 * 7 +42 =          38 + 5 * 4 - 18 =                                64+ 77 *0 + 36 =          32 + 64 * 1- 6 =          17 + 5 * 2 + 8 =         ( 74 - 50) :4 *5 =

УКРАЇНСЬКА МОВА Окуляри на всі випадки. с. 50 - 51, читати. Завдання 1 -2 ( усно), завдання       3 - 4 ( письмово)

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА   Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу.ЗРВ з обручами. Високий старт, Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухливі ігри.

Тема уроку: «Як я допомагаю Петрику робити уроки». Юхим Череповецький

(УРОК 45)

 

Очікувані результати: 2 МОВ 2-2.1-2 читає правильно та виразно вголос різні тексти (вірші, народні і літературні казки, оповідання, графічні та інформаційні тексти) залежно від мети читання; 2 МОВ 2-2.1-3 ставить запитання за змістом тексту для уточнення свого розуміння; 2 МОВ 2-2.1-4 розповідає, про що текст, відповідає на запитання за змістом прочитаного; 2 МОВ 2-2.1-5 знаходить у тексті незнайомі слова, робить спроби пояснити їхнє значення, виходячи з контексту; 2 МОВ 2-2.2-4 пояснює вчинки персонажів на основі змісту тексту та власного досвіду; 2 МОВ 2-2.3-1 розповідає про свої враження (почуття та емоції) від змісту прочитаного художнього тексту; 2 МОВ 2-2.3-2 зіставляє пережиті під час читання почуття та емоції із власним емоційно-чуттєвим досвідом;

Перевіряю себе1:

§  Я вмію читати правильно і виразно вголос.

§  Я можу відповісти на запитання до тексту.

§  Я можу розповісти про вчинки героїв твору.

§  Я вчуся переказувати текст за планом.

Ключові/нові слова:

Казка, реальний

Матеріали та обладнання:

§  Підручник і зошит  [48;31];

 

1

• • •2

Колективна робота

1. Вступна бесіда.

n  Сьогодні в познайомитеся з уривком із книжки Юхима Чеповецького. Цей письменник народився 100 років тому в Києві (1919 р.). Він писав не тільки книжки, а й сценарії для мультфільмів: «Пригоди капітана Врунгеля», «Доктор Айболить», «Івасик-Телесик», «Чарівник Ох» та ін.

2. Читання тексту вчителем та перевірка сприйняття.

 

n  Чи сподобалося вам оповідання? Який настрій після його слухання?

n  Хто з є оповідачем? Як ви здогадались?

n  Як називається книжка, уривок з якої ви прослухали? (див. після оповідання).

n  Можемо здогадатися, як звати оповідача?

n  Чи про реальні події йдеться в оповіданні? Що могло трапитися насправді, а що ні?

n  Щоб переконатися, що всі уважно слухали, заповнимо карту оповідання – завдання 1 зошита.

(завдання виконується самостійно, можна користуватися підручником).

2

 

• • •

Вправи для підготовки до правильного, свідомого і виразного читання

 

На вибір вчителя: читання за диктором, «блискавка», «наздожени речення», «сила дощику» (тихіше, голосніше, голосно) та ін. – таким чином прочитати все оповідання.

3

 

• • •

Вибіркове читання

Знайдіть у тексті відповіді на запитання – зачитайте уривки.

n  Як Петрик починає робити уроки?

n  Якими виходили літери?

n  Як зробити фрукти в зошиті?

n  Куди влучила книжка?

n  Чому Мицику потемніло в очах?

 

4

• • •

Робота по варіантах

 

І етап

Варіант 1

Мовчки проглянути текст і розділити його на частини. Подумати, про що буде йтися в кожній частині (Петрик готується робити уроки; Петрик пише, а Мицик дивиться; Петрик і Мицик малюють паркан і сад; Мицик вигризає фрукти; тітонька Марина свариться; Мицик не образився)

Варіант 2

Проглянути текст і подумати, які малюнки можна до нього намалювати

Перевірка всіх завдань

Варіант 1 розповідає, на які частини поділили текст; варіант 2 описують можливі ілюстрації.

 

ІІ етап

Варіант 1

Вибрати основні частини та дібрати до них заголовки

 

Варіант 2

Вибрати основні малюнки і дібрати до них підписи.

 Перевірка всіх завдань. Спільне складання плану.

 

Варіант плану.

1.      Петрик робить уроки.

2.      Паркан, дерева і фрукти.

3.      Мицик допомагає Петрику.

4.      Тітонька Марина розлютилася.

5.      Мицик не образився.

 

Діти вибирають по одному пункту плану і переказують. Пояснюють, чому вони вибрали саме цей уривок.

 

 

5

Домашнє завдання

Завдання 8 підручника.

Підготуватися – завдання 1 підручника.

 

2• самостійна робота

• • робота в парах

• • • колективна робота


Комментариев нет:

Отправить комментарий