06.11.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА ( ЯДС )
Створюємо модель класу. Підручник ЯДС с. 56. Робота з ЛЕГО. Так як дома немає ЛЕГО, працюємо з аркушем паперу. Уявіть класну кімнату. Намалюйте її план за допомогою геометричних фігур ( прямокутник, квадрат, кружечок)
УКРАЇНСЬКА МОВА ( ЯДС )
Вас запросили в гості. Підручник ЯДС с.57. Прочитати і запам*ятати правила поведінки в гостях. Самостійно скласти ( усно) правила поведінки за столом. Розіграти діалог прощання з господарем. Вчитися складати СМС - запрошення та СМС із подякою.( усно)
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.
Рухова та ігрова діяльність.Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.
Тема уроку 68: Створюємо
модель класу [56;]
Орієнтовні проблемні/дослідницькі
запитання: Як
створити модель класу?
Очікувані результати: 1-1.4-9
оздоблює виріб за зразком та власним задумом бісером, лелітками, тасьмою,
стрічками та іншими матеріалами; 2 МАО 4-4.5-4 наводить приклади предметів у
навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури;
Ключові поняття: модель
Обладнання і матеріали: підручник, конструктор, сірникові
коробки, кришки від пластикових пляшок тощо
Орієнтовна технологічна карта
№ |
Вид діяльності |
Примітка/інше |
1 |
Погода
сьогодні. Обговорення стану погоди. |
|
2 |
Фронтальна
робота. Бесіда. -
Де ви чули слово «модель»? -
Що воно означає? -
Чи створювали ви моделі речей? |
|
3 |
Робота
з підручником на сторінці 56. Читання та обговорення. Завдання
1 підручника. Діти мають пояснити, за допомогою яких деталей лего
зобразили парти, стільці, полиці, тощо. Якщо є можливість, взяти аналогічні деталі і скласти
модель зображеного класу. Також вони мають пояснити своїми словами, як отримали
план класу. |
|
4 |
Створення
моделі і плану класу Завдання
2 підручника Учні
створюють модель класу, користуючись рекомендаціями з підручника, з
конструктора/ сірникових
коробок/ кришечок від пластикових пляшок тощо. Потім малюють
план класу. (Про масштаб на цьому етапі
не йдеться) |
Можна поділити учнів на команди |
5 |
Презентація
робіт. Важливо, щоб учні оцінили
роботи кожної групи (відзначили, що добре, як можна удосконалити, поліпшити). |
|
Тема уроку 69: Вас
запросили у гості [57; 36]
Орієнтовні проблемні/дослідницькі
запитання: Яких
правил слід дотримуватися у гостях?
Очікувані результати: 2 МОВ 1-1.3-3 обговорює з іншими інформацію, яка
зацікавила;
Ключові поняття: правила поведінки у гостях
Обладнання і матеріали:
Орієнтовна технологічна карта
№ |
Вид діяльності |
Примітка/інше |
1 |
Погода
сьогодні. Обговорення та запис в зошит стану погоди с.36 |
|
2 |
Фронтальна робота. Бесіда -
А ви любите ходити в гості? -
До кого ви ходите? -
А чи любите ви приймати гостей? -
Яких правил ви дотримуєтеся в гостях7 |
|
3 |
Робота з підручником на
сторінці 57 Читання та обговорення СМС-повідомлення. n Що
обов’язково має бути в запрошенні? |
|
4 |
Робота
в зошиті на сторінці 36 вправа 1 (або роздруківка) |
|
5 |
Читання тексту і правил n Як має
поводитися господар, я як гість? n Пригадайте
правила поведінки за столом. n Розіграйте
діалог прощання з господарями. |
|
6 |
Робота
в зошиті на сторінці 36 вправа 2 (або роздруківка) |
|
7 |
Складання
правил «Хороший господар» Учні складають та презентують
правила хорошого господаря. |
Учнів можна поділити на групи по 3-4 учні. |
6 |
Розігрування
ситуацій Учні розігрують різні
життєві ситуації, у яких вони приймають гостей чи запрошують. Аналізують
допущені помилки. |
Рекомендується підготувати заготовки ситуацій |
Комментариев нет:
Отправить комментарий