вторник, 3 ноября 2020 г.

06.11.2020

 06.11.2020

УКРАЇНСЬКА МОВА  ( ЯДС )

Створюємо модель класу. Підручник ЯДС с. 56. Робота з ЛЕГО. Так як дома немає ЛЕГО, працюємо з аркушем паперу. Уявіть класну кімнату. Намалюйте її план за допомогою геометричних фігур ( прямокутник, квадрат, кружечок)

УКРАЇНСЬКА МОВА ( ЯДС )

Вас запросили в гості. Підручник ЯДС с.57. Прочитати і запам*ятати правила поведінки в гостях. Самостійно скласти ( усно) правила поведінки за столом. Розіграти діалог прощання з господарем. Вчитися складати СМС - запрошення та СМС із подякою.( усно)  

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА.  

Рухова та ігрова діяльність.Рухливі ігри під час навчання, екскурсій, відпочинку.

Тема уроку 68: Створюємо модель класу [56;]

Орієнтовні проблемні/дослідницькі запитання: Як створити модель класу?

Очікувані результати: 1-1.4-9 оздоблює виріб за зразком та власним задумом бісером, лелітками, тасьмою, стрічками та іншими матеріалами; 2 МАО 4-4.5-4 наводить приклади предметів у навколишньому світі, які мають форму площинної чи об’ємної фігури;

Ключові поняття: модель

Обладнання і матеріали: підручник, конструктор, сірникові коробки, кришки від пластикових пляшок тощо

Орієнтовна технологічна карта

Вид діяльності

Примітка/інше

1

Погода сьогодні.

Обговорення стану погоди.

 

2

Фронтальна робота. Бесіда.

-         Де ви чули слово «модель»?

-         Що воно означає?

-         Чи створювали ви моделі речей?

 

3

Робота з підручником на сторінці 56.

Читання та обговорення.

Завдання 1 підручника.

Діти мають пояснити, за допомогою яких деталей лего зобразили парти, стільці, полиці, тощо.

Якщо є можливість, взяти аналогічні деталі і скласти модель зображеного класу.

Також вони мають пояснити своїми словами, як отримали план класу.

 

4

Створення моделі і плану класу

Завдання 2 підручника

Учні створюють модель класу, користуючись рекомендаціями з підручника, з конструктора/ сірникових коробок/ кришечок від пластикових пляшок тощо.

Потім малюють план класу. (Про масштаб на цьому етапі не йдеться)

Можна поділити учнів на команди

5

Презентація робіт.

Важливо, щоб учні оцінили роботи кожної групи (відзначили, що добре, як можна удосконалити, поліпшити).

 

 

Тема уроку 69: Вас запросили у гості [57; 36]

Орієнтовні проблемні/дослідницькі запитання: Яких правил слід дотримуватися у гостях?

Очікувані результати: 2 МОВ 1-1.3-3 обговорює з іншими інформацію, яка зацікавила;

Ключові поняття: правила поведінки у гостях

Обладнання і матеріали: Орієнтовна технологічна карта

Вид діяльності

Примітка/інше

1

Погода сьогодні.

Обговорення та запис  в зошит стану погоди с.36

 

2

Фронтальна робота. Бесіда

-         А ви любите ходити в гості?

-         До кого ви ходите?

-         А чи любите ви приймати гостей?

-         Яких правил ви дотримуєтеся в гостях7

 

3

Робота з підручником на сторінці 57

Читання та обговорення СМС-повідомлення.

n  Що обов’язково має бути в запрошенні?

 

4

Робота в зошиті на сторінці 36 вправа 1 (або роздруківка)

 

5

Читання тексту і правил

n  Як має поводитися господар, я як гість?

n  Пригадайте правила поведінки за столом.

n  Розіграйте діалог прощання з господарями.

 

6

Робота в зошиті на сторінці 36 вправа 2 (або роздруківка)

 

7

Складання правил «Хороший господар»

Учні складають та презентують правила хорошого господаря.

Учнів можна поділити на групи по 3-4 учні.

6

Розігрування ситуацій

Учні розігрують різні життєві ситуації, у яких вони приймають гостей чи запрошують. Аналізують допущені помилки.

Рекомендується підготувати заготовки ситуацій

 

 

        


Комментариев нет:

Отправить комментарий