понедельник, 29 марта 2021 г.

 

30.03.21 р.

 

МАТЕМАТИКА

МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 10. ДІЛЕННЯ НА 10.

Підручник с.110 -111

Завдання 1 ( усно) Рахувати круглими десятками до 100.

Завдання 2 ( письмово). Складіть за малюнками вирази на додавання і заміни множенням. Обчисли.

Завдання 3 ( усно). З рівності на множення складіть рівності на ділення.

      ВИСНОВОК. Щоб помножити число на 10, треба до нього справа   приписати один нуль.

ВИСНОВОК: Щоб поділити число на 10, треба від нього справа відкинути один нуль.

САМОСТІЙНА РОБОТА. Завдання 4 ( письмово).

 Завдання 7( письмово). Склади задачі за коротким записом. Розв’яжи. Порівняй розв’язання.

 

ТЕМА. МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ ЧИСЛА НА 10.


Мета: ознайомити учнів із правилом множення і ділення числа на 10; удосконалювати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі; розвивати логічне мислення, самостійність; прищеплювати інтерес до точних наук.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ


II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання 

2. Хвилинка каліграфії

— Запишіть для добутків усі можливі множники.

12; 18; 24.


3. Математичний диктант

Суму чисел 42 і 24 зменшити на 3.

Різницю чисел 15 і 6 збільшити у 5 разів.

Знайти половину числа 8.

Яке число більше 6 у 4 рази?


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося із множенням і діленням чисел на 10.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 110 - 111)

Завдання 1.( усно)

Учні рахують круглими десятками в межах 100.

Завдання 2. ( письмово)

Учні складають за малюнками вирази на додавання і заміняють їх множенням.

Завдання 3( письмово)

Висновок: щоб помножити число на 10, треба до нього справа приписати один нуль.

Висновок: щоб поділити число на 10, треба від нього справа відкинути один нуль.

Завдання 7. Письмове виконання завдання. Скласти задачі за коротким записом, розв’язати та порівняти розв’язання.


2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Самостійна робота

Завдання 4.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв'язування логічних задач

 Завдання 9*.( усно)


VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити таблиці множення та ділення чисел 2, 3, 4, 5.

 

 

    УКРАЇНСЬКА МОВА

    ЗВУКОНАСЛІДУВАННЯ.

Звуконаслідування – це такі слова, що імітують, відтворюють звуки навколишнього світу.

Підручник с.55

Вправа 1( усно). Прочитайте. Що передається за допомогою виділених слів.

Вправа 2 ( усно). Опишіть, що зображено на малюнках. Складіть речення за зразком.

Вправа 3 ( письмово). Спишіть, вставляючи пропущенні букви. Звуконаслідування підкресліть.

Вправа 4 ( письмово). Закінчіть речення, використовуючи дієслова – звуконаслідування. Запишіть.

Вправа 5( письмово). Спишіть, вставляючи пропущені слова – звуконаслідування.

 

ЯДС

ТРАНСПОРТ КОЛИСЬ І ТЕПЕР.

Підручник с. 68 – 69.

Розгляньте малюнки. Розкажіть за допомогою ліній часу про історію транспорту та визначні події людства.

Заповніть таблицю « Види транспорту у минулому і сьогодні»

Види транспорту

У минулому

Сьогодні

 

Повітряний

 

 

 

 

 

 

 

Водний

 

 

 

 

 

 

 

Наземний

 

 

 

 

 

 

 

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

ПРИШИВАЄМО ГУДЗИКИ.

https://www.youtube.com/watch?v=-M8WQH1uBz0


Комментариев нет:

Отправить комментарий