воскресенье, 28 марта 2021 г.

 

29.03.21 р.


УКРАЇНСЬКА МОВА

ДІЄСЛОВО.

Підручник с. 53, завдання 1 ( усно). Складіть речення за малюнками.

Опрацювати правило.

Вправа 2( письмово), записати питання, на які відповідають подані дієслова за зразком.

Вправа 3 ( усно). Складіть речення із двох груп слів.

Вправа 4 ( письмово). Складіть речення із, додавши до пари іменників дієслово. Наприклад: корова – молоко ( Корова дає молоко), машина – колесо ( машина рухається на колесах) і т. д.

Тема. Дієслово.

Мета: ознайомити учнів з лексичним значенням слів, які відповідають на питання що робити? що зробити?; формувати вміння впізнавати серед інших частин мови слова, що називають дії предметів; збагачувати словниковий запас учнів; навчити правильно вимовляти й писати слова ковзатись, ковзанка, ковзани; розвивати вміння складати речення за малюнком; виховувати працьовитість і повагу до чужої праці.

ХІД УРОКУ

I. Організаційний момент

II. Підготовка до вивчення нового матеріалу

Розповідь учителя.

— Мої старші учні ходили на зимових канікулах у похід. Погода видалась мінливою, непередбачуваною. Але найбільше їх здивували викрутаси снігу. Що він виробляв!

— Як ви думаєте, що міг виробляти сніг? (Ішов, сипав, падав, валив, бив, летів, ліпив, кружляв...)

— Усно поставте запитання до цих слів, запишіть їх.

— Отже, у нашій мові є слова, які називають дії предметів. Ці слова так і називаються — дієслова.

III. Повідомлення теми й мети уроку

На дошці записані слова:

Зима, навчається, радість, клен, зошит, сестра, горобець.

— Знайдіть зайве слово. Чому воно зайве? (Навчається. Решта — слова — назви предметів.) Поставте запитання до слова навчається? (Що робить?)

— Що означає це слово? (Дію предмета)

— Отже, сьогодні на уроці ми й ознайомимося зі словами, що називають дії предметів, — з дієсловами.

IV. Робота над вивченням нового матеріалу

1. Робота з підручником с.53, вправа 1( усно)

— Розгляньте малюнки і скажіть, хто що робить.

2. Опрацювання правила (с. 53)

Читання й наведення власних прикладів.

3. Коментоване письмо (вправа 2( письмово))

4. Фізкультхвилинка

5. Творча робота. Вправа 3 ( усно)


V. Закріплення вивченого матеріалу

Виконання вправи 4( письмово)

VI. Підсумок уроку

— На які питання відповідають слова, що означають дії предметів?

— З якими словами вони зв’язуються в реченні? Наведіть приклади.


VII. Домашнє завдання

Вивчити правило на с. 53

 

МАТЕМАТИКА

ЗАКРІПЛЕННЯ ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 5. ТАБЛИЦЯ ДІЛЕННЯ НА 5.

Підручник с.108 – 109.,

Завдання 2( письмово). Обчислити значення виразів.

Завдання 3 ( усно). Пояснити, як з попереднього виразу можна одержати значення наступного.

Завдання 4 ( письмово). Порівняти вирази і число.

Завдання 7 ( письмово). Розв’язати задачу. Наголошую, що птахи, це і лебеді, і гуси, і качки.

 Тема . Закріплення таблиці множення числа 5. Таблиця ділення на 5.

 Мета: вправляти учнів у застосуванні таблиці множення числа 5 та ділення на 5, розв'язуванні задач на збільшення і зменшення числа у декілька разів; розвивати вміння порівнювати, узагальнювати; виховувати почуття взаємодопомоги.

                                          Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Перевірка домашнього завдання

2. Усна лічба

1) Гра «Хто швидший?»

На дошці прикріплений круг з цифрами. Завдання: збільшити (чи зменшити) ці числа у декілька разів. Діти записують відповіді в зошиті. Проводиться перевірка (учень, що впорався із завданням першим, читає відповіді, решта перевіряють свої записи).

2) Гра «Склади приклад».

Даються числа, наприклад: 5; 8; 12; 18; 24. Завдання: скласти різні приклади на табличне множення і ділення з цими відповідями.

3) Обчислення значень виразів.



3. Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

10; 8; 6; 4; 2; ....

25; 20; 15; 10; ...; 0.

10; 13; 16; ...; 22; ....


III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

—   Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю множення числа 5 та ділення на 5.


IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 108-109)

Завдання 2( письмово)

Завдання 3. Усне виконання завдання.

Завдання 4( письмово). Порівняти вирази та числа.

Завдання 5 – 6 ( усно)

Завдання 7. Розв’язати задачу.( Птахи – це і лебеді, і гуси, і качки.)


2. Фізкультхвилинка


V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

Завдання 8 ( письмово)

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ


VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Повторити табличку множення 5 та ділення на 5.

 

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

ОПИСУЄМО СВІЙ ДЕНЬ.

Підручник с.54, завдання 1.( Усно). Прочитайте вірш. Знайдіть дієслова. Поставте до них запитання.

Завдання 2, 3, 4, 5 ( Усно). Виконати умови, які дані до кожного завдання.

 

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА

Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Загальнорозвивальні вправи. Метання малого м’яча на дальність. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухливі ігри на свіжому повітрі.

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий